Přestavby LPG Autodíly - ESHOP

Elektronický dávkovač aditiva pro plynové motory

Elektronic Valve Saver kit - přesné dávkování FLASH LUBE, GasLube, V-Lube


Tlakové, až 5 Bar dávkování aditiva přes plynové vstřikovače

Unikátní systém který se zásadně odlišuje od elektronických dávkovacích zařízení ostatních výrobců tím, že aditivum je tlakově dávkováno do plynových vstřikovačů a ne do sacího potrubí respektive pod škrtící klapku. Aditivum tak prochází plynovými vstřikovači kde mimoděk vykoná neocenitelnou službu - rozpuštění těžkých parafínů a olejů pocházejících z LPG a promazání styčných ploch pístků vstřikovačů. Touto jednoduchou metodou je o vstřikovače perfektně postaráno a není nutné je čistit samostatně s demontáží a rizikem jejich poškození. Přimazávání také přispívá mnohem delší životnosti vstřikovačů LPG.

2 v 1 - ochrana motoru aditivem a čištění s promazáním plynových vstřikovačů

Unikátní elektronický systém dávkování aditiva pro motory na LPG /CNG ! Aplikace aditiva je prováděna prostřednictvím tlakové dávkovací jednotky do přívodní hadice plynu za filtr plynné fáze. Aditivum prochází přes plynové vstřikovače a je rovnoměrně rozdělováno do válců. Tento způsob aplikace poskytuje zároveň dvě velmi žádoucí funkce:

Základní specifikace

  1. Aditivum prochází přes plynové vstřikovače které zároveň čistí a maže - tato funkce je možná pouze s tímto vysokotlakovým dávkováním. Vstřikovače jsou trvale čištěny a jejich pístky neběhají nasucho, ale jsou trvale mazány - nepoměrně delší životnost vstřikovačů, ale zejména jejich spolehlivost! Nedochází  k jejich zalepování parafíny z LPG.
  2. Aditivum je přesně dávkováno v celém rozsahu provozního režimu motoru v závislosti na délce vstřiku plynových vstřikovačů. Narozdíl od konkurenčních podtlakových systémů třeba i elektronicky řízených u kterých je aditivum nasávané podtlakem pouze při deceleraci(brždění motorem)a na volnoběh, u systému Elektronic Valve Protector je aditivum dodáváno ve všech pracovních režimech a vždy v odpovídající dávce. Tím je zajištěna nejen kvalitnější ochrana motoru, ale také efektivnější a úspornější využití aditiva mj. také tím, že při jízdě na benzín není dávkování aktivní narozdíl od podtlakových zařízení.

     Systém poskytuje následující funkce:

  1. aditivum je dávkováno přesně a pouze v případě potřeby - při jízdě na benzín systém není aktivní
  2. nedochází k nadměrnému nebo naopak nedostatečnému dávkování
  3. konzistentnní a přesné přizpůsobení dávky v celém spektru pracovního režimu motoru - aditivum je dávkováno přesně podle toho jak pracují plynové vstřikovače - dlouhý vstřikovací čas znamená velkou dávku aditiva, krátký vstřikovací čas znamená malou dávku aditiva. Během CUT-OFF je dávkování zastaveno. Tím je zajištěna plnohodnotná ochrana například při dlouhodobé jízdě po dálnici kde klasický podtlakový systém paradoxně aditivum nedávkuje neboť při zatíženém motoru není v sání motoru potřebný podtlak.
  4. signalizace nízké hladiny aditiva s možností automatického přepnutí do benzínu při úplném vypotřebování aditiva(nemusí být aktivováno)
  5. dvojí účinek aditiva aplikovaného přes vstřikovací ventily plynu - ochrana a čistota vstřikovačů plynu a ochrana ventilůventilových sedel motoru
  6. možnost použití libovolného aditiva které lze jednoduše doplňovat
  7. přesné a konečné seřízení bez nutnosti "kontroly každou hvíli" díky digitálnímu řízení a dávkování krokovým čerpadlem vytvářejícím tlak až 5 bar .
  8. snadná montáž 
  9. díky použití vysoce kvalitních a odolných materiálů a jejich špičkovému zpracování je systém dlouhodobě bezporuchový a spolehlivý.
  10. tlakovou jednotkou je možné aplikovat libovolná aditiva dostupná na trhu s aditivy pro ochranu ventilů a ventilových sedel motorů provozovaných na LPG jako jsou:
    GasLube, JLM, V-Lube,FLASH LUBE apod. 

    Technická data:
  • Napájecí napětí 12V = (10-15V)
  • Odběr proudu v klidu cca 30mA /6A při aplikaci dávky
  • Maximální tlak pumpy 5 Bar
  • Objem jedné dávky pumpy 50 micro l aditiva
  • Maximální dávkování 180 ml/hod
  • Hmotnost 450g
  • Rozměry  100x70x40 mm
  • Rozsah pracovní teploty -20/+85°C
  • Stupeň krytí IP54
  • Materiál gumové těsnění a spoje VITON/ elastomer s vysokou teplotní odolností a stálostí včetně odolnosti proti účinkům olejů, benzínů a rozpouštědel.
    ___________________________________________________________________

              Výrobci aditiv  tento systém doporučují a prodávají jako nejlepší volbu 
              pro dávkování do motorů. 
              V- LUBE   a  GasLube německá firma ECR 

               Dovozce do ČR: LK-autoservis, spol.s r.o

Detailní popis

Schema zapojení celé sady

Schema zapojení elektronického dávkování aditiv pro pohony LPG

Software pro nastavení a diagnostiku Elektronic Valve Protector
Program je v německé, anglické a italské lokalizaci.

 

Tabulka viskozity nejpoužívanějších aditiv pro správné nastavení Valve Protectoru

viskozní číslo   Značka  aditiva    
17 V-LUBE LPG valve saver      
19 Gas Lube Premium Flash Lube JLM P1000
29  Intec Valve Protect      
51 Valve Lube Special      
60  Liqui Moly LPG Valve Saver      

Systém Elektronic Valve Protector je určen k montáži a nastavení v odborné dílně s proškoleným personálem.

Obsah balení
  • tlaková dávkovací jednotka
  • kabeláž s konektory
  • nádobka na aditivum s příslušenstvím na montáž
  • tlaková trubička na propojení jednotky s plynovým zařízením a zásobníkem aditiva
  • T - kus , nerezové "téčko" ze zpětným ventilem
  • LED kontrolka signalizace provozního stavu a hladiny aditiva
  • spojovací materiál

    ELECTRONIC VALVE PROTECTOR doporučuje aditivum GasLube

                         Koupit Electronic Valve Protector




eBRÁNA webarchitect