Přestavby LPG Autodíly - ESHOP

FLASHLUBE

Ochrana sedel ventilů při provozu na LPG 

           


FLASH LUBE  obsahuje složky, které poskytují kvalitní  ochranu ventilům a ventilovým sedlům (náhrada přísady olova do dříve používaného benzinu SUPER). Tato přísada čistí celý prostor válce od karbonových usazenin, utváří ochranný film na povrchu ventilů a ventilových sedlech. Minimalizuje tak kontakt kovu s kovem, jenž může vyústit v závažné poškození ventilových sedel.


      flashlube Naše mnohaleté zkušenosti(od r.1990) s přestavbami a také provozem automobilů na pohon LPG prokázaly, že opotřebování ventilových sedel je velmi rozšířeným problémem motorů přestavěných na plyn. Olovo v benzínu SUPER pokrývá a chrání ventily a ventilová sedla proti opotřebení. Bezolovnatý benzín obsahuje nekovové přísady, které vykonávají podobnou funkci jako olovo.
      Nepřítomnost jakýchkoli chránících přísad u plynu plus vyšší teplota spalování, mohou vést k vážnému opotřebení ventilových sedel, zadírání dříků ventilů. Motory konstruované a stavěné pro provoz na bezolovnatý benzín jsou poměrně často postihovány problémy s ventily, jezdí-li na plyn. Nízké provozní náklady mohou být brzy navýšeny drahou opravou hlavy válců (ventilová sedla a ventily samotné). 

      Celý jev je o to nebezpečnější, že se závada neprojeví bezprostředně po přestavbě na LPG, ale až po delším provozování auta na propan-butan. Zpravidla se jedná o několik desítek tisíc km.  

      Proto nyní mnohé z profesionálních dílen montujících plynová zařízení zahrnují do přestavby i instalaci systému Flashlube Valve Saver (ochrana ventilů mazivem Flashlube Valve Saver).
      Mazivo Flashlube Valve Saver není běžné mazivo. Obsahuje složky nahrazující olovo, které poskytují kvalitní ochranu horkým, suchým ventilům, ventilovým sedlům a dříkům ventilů. 1litr(cena 565,-Kč s DPH)  vysoce koncentrovaného maziva Flashlube Valve Saver zajistí ošetření provozu motoru během cca    10 000 - 15 000 km což obnáší naprosto zanedbatelný náklad méně než 0,055 Kč/km.
      Plyn LPG se spaluje při vyšší teplotě něž benzín a nedodává žádné mazivo ventilům, ventilovým sedlům a dříkům ventilů. Zařízení Flashlube bylo vyvinuto, aby do palivové směsi dodávalo kvalitní mazivo Flashlube Valve Saver.
      Vakuově řízený tok maziva Flashlube Valve Saver je plně regulovatelný díky přesnému jehlovému mosaznému ventilu, který je pro snadnou kontrolu umístěn ve skleněné trubici. Po rozprášení v proudu palivové směsi se mazivo Flashlube Valve Saver vypaří, kompletně vyčistí prostor válce a poskytne kvalitní ochranu všem pohyblivým částem.
      Nízké náklady na mazivový systém Flashlube vám mohou ušetřit tisíce Kč za nákladnou opravu motoru. Mazivový systém Flashlube je chráněn patentem a obchodní značkou.

 PRINCIP FUNKCE SYTÉMU DÁVKOVÁNÍ FLASHLUBE    

                                              
 Běžící motor vytváří ve sběrném sacím potrubí podtlak. Prostřednictvím hadičky přivádějíci mazivo je podtlak vytvářen i ve skleněné kontrolní trubici mazací jednotky. Tok válcového maziva do skleněné kontrolní trubice je regulován pomocí regulátoru průtoku maziva. Jako pomůcku doporučujeme použít 1 litr Flashlube valve Saver na každých 800 litrů paliva. Množství průtoku maziva Flashlube Valve Saver je plně regulovatelné regulátorem průtoku. Pohyb regulátorem proti směru hodinových ručiček průtok maziva zvýší. Nastavení mazivové jednotky spočívá v seřízení rychlosti odkapávání mazací kapaliny při ohřátém motoru běžícím na volnoběh a to od 8 do 10 kapek za minutu pro slabší motory( do 80kW) a nad 15 kapek za minutu pro silnějsí motory. Teplota a měnící se podtlak v sání motoru mohou průtok ovlivnit.
Podtlak vytvářený běžícím motorem kolísá během jízdy a viskozita maziva Flashlube Valve Saver se mění v závisloti na teplotě. Toto kolísání průtoku během jízdy nemá větší vliv na provoz, protože Flashlube Valve Saver vytváří ochranný film s dlouhotrvajícím efektem.

      Jakmile se motor zastaví podtlak ve skleněné kontrolní trubici může nasát malé množství maziva Flashlube Valve Saver zpět do trubice. Toto není nic závažného a po znovunastartování motoru bude promazávání pokračovat. Nemusíte se obávat, jestliže použijete více maziva Flashlube valve Saver pro první natankování po instalaci. Zrychlí to proces očištění a ochrany, zjistíte spotřebu a provedete korekci v nastavení.                 

             

 

 

Důvody proč použít systém FLASHLUBE


poskytuje kvalitní ochranu suchým ventilům a ventilovým sedlům
nahrazuje olovo bezolovnatým mazivem
zvyšuje palivovou hospodárnost
odstraňuje karbonové usazeniny a spaliny z prostoru válce
zvyšuje životnost a tah motoru
snižuje škodlivé emise
pomáhá eliminovat předčasný zážeh
snižuje vysokou teplotu
 redukuje nebezpečí drahých oprav hlavy a ventilů motor

     Vzhledem k velmi nízké ceně rovnající se v dnešní době jedné plné nádrži benzínu a vysoké míře efektivity účinku tohoto přípravku doporučujeme aplikaci tohoto systému všech vozidel přestavěných na pohon LPG.

       V obchodně-technické strategii naší společnosti v oblasti přestaveb vozidel na pohon LPG doporučujeme montovat FLASHLUBE do všech upravovaných vozidel.

      Již dnes však existuje celá řada vozidel která přestavujeme na pohon LPG výhradně s použitím systému FLASHLUBE. Jedná se o vozidla která bez ochrany ventilových sedel mají velmi brzo (po ujetí 10-20tis.km) vážné problémy přinejmenším se "zaklepanými" ventily které jsou bez předepsaných vůlí několikanásobně dříve, než v intervalu který předepisuje výrobce vozidla pro jejich seřízení. Delším provozováním vozidla v takovémto stavu způsobí poškození většinou výfukových ventilů ale často i ventilových sedel. Jedná se především o motory s nastavením ventilových vůlí broušenými podložkami, ale jsou mezi nimi i motory s tzv. hydrostavy - vymezení ventilových vůlí tlakem oleje.

Některá vozidla u kterých je v praxi vyzkoušena nutnost aplikace FLASHLUBE:

DACIA LOGAN 1,4i , 1,6i

RENAULT THALIA 1,4i

FORD FOCUS 1,6 16V

HONDA CRV, ACORD

TOYOTA, LEXUS

ROVER s motory od HONDY

                       Zde můžete napsat svůj dotaz




eBRÁNA webarchitect