Přestavby LPG Autodíly - ESHOP

01.07.2011 00:00

Electronic Valve Saver Kit 2in1 - novinka z Německa

Electronic Valve Saver Kit 2in1 - novinka z Německa
Tlaková dávkovací jednotka pro aplikaci aditiva při provozu motoru na LPGElektronický systém dávkování aditiva pro motory na LPG 2in1
Unikátní elektronický systém dávkování aditiva pro motory na LPG /CNG ! Aplikace aditiva je prováděna prostřednictvím tlakové dávkovací jednotky do přívodní hadice plynu za filtr plynné fáze. Aditivum prochází přes plynové vstřikovače a je rovnoměrně rozdělováno do válců. Tento způsob aplikace poskytuje zároveň dvě velmi žádoucí funkce:
  1.  Aditivum prochází přes plynové vstřikovače které zároveň čistí a maže - tato funkce je možná pouze s tímto vysokotlakovým dávkováním. Vstřikovače jsou trvale čištěny a jejich pístky neběhají nasucho, ale jsou trvale mazány - nepoměrně delší životnost vstřikovačů, ale zejména jejich spolehlivost! Nedochází  k jejich zalepování parafíny z LPG. 
  2. Aditivum je přesně dávkováno v celém rozsahu provozního režimu motoru v závislosti na délce vstřiku plynových vstřikovačů. Narozdíl od konkurenčních podtlakových systémů třeba i elektronicky řízených u kterých je aditivum nasávané podtlakem pouze při deceleraci(brždění motorem)a na volnoběh, u systému Elektronic Valve Protector je aditivum dodáváno ve všech pracovních režimech a vždy v odpovídající dávce. Tím je zajištěna nejen kvalitnější ochrana motoru, ale také efektivnější a úspornější využití aditiva mj. také tím, že při jízdě na benzín není dávkování aktivní narozdíl od podtlakových zařízení.

 Systém poskytuje následující funkce:

  1. aditivum je dávkováno přesně a pouze v případě potřeby - při jízdě na benzín systém není aktivní
  2. nedochází k nadměrnému nebo naopak nedostatečnému dávkování
  3. konzistentnní a přesné přizpůsobení dávky v celém spektru pracovního režimu motoru - aditivum je dávkováno přesně podle toho jak pracují plynové vstřikovače - dlouhý vstřikovací čas znamená velkou dávku aditiva, krátký vstřikovací čas znamená malou dávku aditiva. Během CUT-OFF je dávkování zastaveno. Tím je zajištěna plnohodnotná ochrana například při dlouhodobé jízdě po dálnici kde klasický podtlakový systém paradoxně aditivum nedávkuje neboť při zatíženém motoru není v sání motoru potřebný podtlak.
  4. signalizace nízké hladiny aditiva s možností automatického přepnutí do benzínu při úplném vypotřebování aditiva(nemusí být aktivováno)
  5. dvojí účinek aditiva aplikovaného přes vstřikovací ventily plynu - ochrana a čistota vstřikovačů plynu a ochrana ventilůventilových sedel motoru
  6. možnost použití libovolného aditiva které lze jednoduše doplňovat
  7. přesné a konečné seřízení bez nutnosti "kontroly každou hvíli" díky digitálnímu řízení a dávkování krokovým čerpadlem vytvářejícím tlak až 6 bar .
  8. snadná montáž 
  9. díky použití vysoce kvalitních a odolných materiálů a jejich špičkovému zpracování je systém dlouhodobě bezporuchový a spolehlivý.
  10. tlakovou jednotkou je možné aplikovat libovolná aditiva dostupná na trhu s aditivy pro ochranu ventilů a ventilových sedel motorů provozovaných na LPG jako jsou:
    FLASH LUBE, GasLube, JLM, V-Lube apod.

          Výrobci aditiv  tento systém doporučují a prodávají jako nejlepší volbu 
          pro dávkování do motorů. 
          V- LUBE   a   GasLube německá firma ECR

           Dovozce do ČR: LK-autoservis, spol.s r.o




eBRÁNA webarchitect